top_bg.jpg [123.67 KB]

Zagwarantuj bezpieczeństwo w swojej organizacji dzięki systemowi do zarządzania zasobami
i procesami IT

 

ITManager - System do zarządzania zasobami i procesami IT 

 

Nasz partner firma Infonet Projekt SA działa na rynku od 15 lat i wdrożyła system ITManager już u ponad 1200 klientów.

 

ITManager to oprogramowanie, które zapewnia centralne zarządzanie infrastrukturą informatyczną oraz procesami IT w organizacji. Wbudowany w system zestaw narzędzi wspiera administratorów IT w codziennych obowiązkach, a modułowa budowa pozwala dobrać i wdrożyć wymagane funkcjonalności. Wdrożenie systemu ITManager jest profesjonalną i kompleksową usługą, która obejmuje instalację oprogramowania, indywidualną parametryzację, szkolenie administracyjne dla zespołu IT oraz wsparcie powdrożeniowe. Instalacja systemu odbywa się w całości zdalnie, co pozwala ograniczyć kontakt międzyludzki i możliwość przenoszenia wirusów co w dzisiejszych czasach jest bardzo istotne.

 

FUNKCJONALNOŚĆ SYSTEMU ITMANAGER

Baza konfiguracji komputerów oraz oprogramowania

Automatyczna inwentaryzacja konfiguracji sprzętowo-systemowej zarejestrowanych komputerów. Dzięki wbudowanemu mechanizmowi analizie zmian konfiguracji oraz odczycie aktualnych parametrów możliwe jest powiadamianie administratorów o wykrytych nieprawidłowościach.

Zarządzanie legalnością oprogramowania

Odczyt zainstalowanych aplikacji oraz analiza zawartości dysków komputerów umożliwia precyzyjną identyfikację zainstalowanego oprogramowania. W połączeniu z możliwością ewidencji zakupionych licencji system pozwoli na wykonanie wewnętrznego audytu legalności oprogramowania.

Zdalne zarządzanie i automatyzacja

Zdalne połączenie ze stanowiskiem komputerowym w formie przejęcia pulpitu, operacji zdalnych oraz transferu plików w sieci LAN/WAN. Administrator ma możliwość globalnej, zdalnej instalacji aplikacji oraz skryptów, jak również zarządzania procesem backup'u danych użytkowników.

Zarządzanie zasobami

Strefa systemu umożliwiająca centralne zarządzanie posiadanymi zasobami. Wbudowany kreator umożliwia utworzenie dowolnego typu zasobu, opisanie go wymaganymi atrybutami oraz powiązanie z dowolnym innym obiektem. Wsparcie procesu inwentaryzacji zapewnia dedykowana aplikacja na urządzenia mobilne.

ServiceDesk

Zarządzanie incydentem, problemem, bazą wiedzy oraz umowami SLA – to elementy systemu, które pozwalają uporządkować pracę zespołu IT oraz wdrożyć dobre praktyki ITIL. Nowoczesny, responsywny interfejs WWW zapewnia prosty sposób rejestracji oraz obsługi zgłoszeń.

Komunikator

Bezpieczną, wydajną i szyfrowaną komunikację wewnątrz organizacji umożliwia moduł Komunikator. Użytkownicy otrzymują możliwość przesyłania wiadomości tekstowych, wykonywania połączeń audio-wideo, udostępniania ekranu oraz tworzenia konferencji.

Monitoring sieci LAN

Cykliczne skanowanie sieci LAN wraz z analizą wykrytych urządzeń. Protokół SNMP dostarcza informacji na temat stanu drukarek oraz urządzeń sieciowych. Analizowany jest również ruch sieciowy oraz powiązania pomiędzy urządzeniami - mapa sieci.

 

Zarządzanie wnioskami i uprawnieniami

Obsługa wniosków wymagających akceptacji osób decyzyjnych np. nadanie uprawnień do systemów informatycznych (wsparcie procesów RODO), przyjęcie pracownika czy zakup sprzętu.

Monitoring użytkowników

Odczyt informacji o aktywności pracowników. Pełny przegląd logowania, uruchamianych aplikacji, kopiowanych danych, odwiedzanych stron internetowych, jak również analiza wydruków.

 

 

 

 

 

Jeżeli jesteście zainteresowani szczegółami tego rozwiązania piszcie do Nas na:

button_czytaj.png [1.28 KB]

Partnerzy

Partnerzy

Zaufali nam

Kontakt

BMM Sp. z o.o., ul. Rzeszowska 101, 36-060 Głogów Małopolski